Možnosti využítí marketingové logistiky ve vybrané organizaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Možnosti využítí marketingové logistiky ve vybrané organizaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Možnosti využítí marketingové logistiky ve vybrané organizaci
Autor: Tutuevskaia, Mariia
Vedoucí: Taraba, Pavel
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na využítí marketingové logistiky v dopravní společnosti CDEK. Je tvořena dvěma částmi. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů marketingu a logistiky, analýzou vztahů mezi nimi. Dále uvádí charakteristiku marketingové logistiky a podstatu jeji koncepce. V praktické části popisuje vybraný podnik, provádi analýzu marketingové logistiky firmy a jeji vnějšího a vnitřního prostředi společnosti s návrhem nových řešení, které vyplývají z použitých analýz.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47762
Datum: 2019-11-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav krizového řízení
Studijní obor: Ovládání rizik
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 54048


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
tutuevskaia_2020_dp.pdf 985.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None
tutuevskaia_2020_op.pdf 290.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
tutuevskaia_2020_vp.pdf 380.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet