[NEOBHÁJENO] A Business Plan for Gardavsky Scarfs

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] A Business Plan for Gardavsky Scarfs

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] A Business Plan for Gardavsky Scarfs
Autor: Gardavsky, Caro
Vedoucí: Kramná, Eva
Abstrakt: Dle daného formátu se tato bakalářská práce dělí na část teoretickou a praktickou. Část teoretická obsahuje především základní pojmy a jejich vysvětlení, vybrané postupy a další praktické pomůcky. Z této části pak čerpá navazující část druhá - praktická, kde je dále zpracován průzkum trhu formou kombinovaných technik marketingového výzkumu, především kvalitativního charakteru. Je zde určená cenová citlivost produktu, vyhodnocení hlavních cenových kategorií v odvětví a zařazení daného produktu do vhodné cenové kategorie. Dále následuje podrobný popis značky a produktu v další návaznosti na cíl této práce, kterým je zpracování podnikatelského záměru, zmapování konkurenčního prostředí v odvětví a prosazení produktu pomocí specifických marketingových nástrojů a možností propagace. Tímto produktem jsou originální autorské šátky s širokým spektrem využití.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48028
Datum: 2019-11-08
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: F 54549


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
gardavsky_2020_dp.pdf 2.225Mb PDF Zobrazit/otevřít None
gardavsky_2020_op.doc 51.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
gardavsky_2020_vp.pdf 271.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet