Rozvíjení sociálních a personálních kompetencí dětí prostřednictvím dramatické výchovy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozvíjení sociálních a personálních kompetencí dětí prostřednictvím dramatické výchovy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrů Puhrová, Barbora
dc.contributor.author Patakiová, Jitka
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:34Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:34Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48077
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá rozvíjením sociálních a personálních kompetencí dětí předškolního věku prostřednictvím principů a metod dramatické výchovy. Teoretická část popisuje koncept sociálních a personálních kompetencí dětí předškolního věku. Seznamuje s cíli, principy a metodami dramatické výchovy a jejich možnostmi při rozvoji sociálních a personálních kompetencí dětí předškolního věku. Praktická část popisuje aplikaci projektu dramatické výchovy s dětmi předškolního věku a v rámci evaluace předkládá přínos projektu pro rozvoj jejich sociálních a personálních kompetencí.
dc.format 89
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject strukturované drama cs
dc.subject úkolová motivace cs
dc.subject komunikativní interakce cs
dc.subject structured drama en
dc.subject task motivation en
dc.subject communicative interaction en
dc.title Rozvíjení sociálních a personálních kompetencí dětí prostřednictvím dramatické výchovy
dc.title.alternative Developing children's social and personal competences through drama education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tallová, Barbora
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis seeks to explain how the principles and methods of drama education can be used to develop preschool children's social and personal competencies. The theoretical part deals with the concept of preschool children's social and personal competencies. It describes goals, principles and methods of drama education, as well as methods used to develop the children's social and personal competencies. The practical part outlines the application of a drama education project in preschool children's learning. The evaluation part illuminates how the project contributes to the development of their social and personal competencies.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 54608
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-04-30


Files in this item

Files Size Format View Description
patakiová_2020_dp.pdf 8.291Mb PDF View/Open None
patakiová_2020_op.docx 18.69Kb Unknown View/Open None
patakiová_2020_vp.docx 19.13Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account