Sociální dovednosti dítěte při nástupu do základní školy prizmatem učitelů mateřských škol

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální dovednosti dítěte při nástupu do základní školy prizmatem učitelů mateřských škol

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální dovednosti dítěte při nástupu do základní školy prizmatem učitelů mateřských škol
Autor: Rafajová, Alena
Vedoucí: Deutscherová, Beáta
Abstrakt: Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem práce je zjistit názor učitelek mateřských škol na problematiku sociálních dovedností dětí předškolního věku. Teoretická část práce sumarizuje poznatky o sociálních dovednostech, školní zralosti a připravenosti dítěte předškolního věku. V empirické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Data výzkumu byla získána prostřednictvím 6 polostukturovaných interview, které byly realizovány s učiteli mateřských škol. Analýzou a zpracováním interview byly zpracovány kategorie, které zachycují, že sociální oblast je pro vstup dítěte do základního vzdělávání jedna z nejdůležitějších oblastí při posuzování školní zralosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48083
Datum: 2019-10-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 54615


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
rafajová_2020_dp.pdf 1.808Mb PDF Zobrazit/otevřít None
rafajová_2020_op.docx 17.77Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
rafajová_2020_vp.docx 17.95Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet