Sociální dovednosti dítěte při nástupu do základní školy prizmatem učitelů mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální dovednosti dítěte při nástupu do základní školy prizmatem učitelů mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Deutscherová, Beáta
dc.contributor.author Rafajová, Alena
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:35Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:35Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48083
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem práce je zjistit názor učitelek mateřských škol na problematiku sociálních dovedností dětí předškolního věku. Teoretická část práce sumarizuje poznatky o sociálních dovednostech, školní zralosti a připravenosti dítěte předškolního věku. V empirické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Data výzkumu byla získána prostřednictvím 6 polostukturovaných interview, které byly realizovány s učiteli mateřských škol. Analýzou a zpracováním interview byly zpracovány kategorie, které zachycují, že sociální oblast je pro vstup dítěte do základního vzdělávání jedna z nejdůležitějších oblastí při posuzování školní zralosti.
dc.format 60 s. (79 097 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální dovednosti cs
dc.subject školní zralost a připravenost cs
dc.subject zápis do školní docházky cs
dc.subject odklad školní docházky cs
dc.subject vstup do základní školy cs
dc.subject social skills en
dc.subject school maturity and readiness en
dc.subject enrolment to the school attendance en
dc.subject school attendance delay en
dc.subject entry into primary schools en
dc.title Sociální dovednosti dítěte při nástupu do základní školy prizmatem učitelů mateřských škol
dc.title.alternative Children's social skills at admission to elementary school through the prism of Kindergarten teachers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jirásek, Ivo
dc.date.accepted 2020-08-25
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has a theoretical-empirical character. The target of the thesis is to find out the opinion of Kindergarten teachers about the problematics of social skills of preschool age children. Theoretical part of the thesis summarizes findings about social skills, school maturity and readiness of preschool age children. Empirical part presents results of quality-oriented research. Research data were obtained through 6 half-structured interviews, which were realised with kindergarten teachers. The analysis and process of the interviews processed categories which show that social area for admission of children into school education is one of the most important areas to be assessed when evaluating school maturity.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 54615
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2020-05-06


Files in this item

Files Size Format View Description
rafajová_2020_dp.pdf 1.808Mb PDF View/Open None
rafajová_2020_op.docx 17.77Kb Unknown View/Open None
rafajová_2020_vp.docx 17.95Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account