Inkluze ve vzdělávání z pohledu pedagogů mateřských škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Inkluze ve vzdělávání z pohledu pedagogů mateřských škol |
Autor: |
Ficencová, Petra
|
Vedoucí: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je zjistit názory pedagogů v mateřských školách na připravenost zavádění inkluzivního vzdělávání v současném českém předškolním vzdělávání. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je řešena problematika inkluzivního vzdělávání a pojmů, které s inkluzí souvisí. Objasněn je také pojem integrace a jsou vymezeni aktéři inkluzivního vzdělávání a je zpracován také pojem mateřská škola. Praktická část a její obsah je soustředěn hlavně na zpracování dotazníků, které byly rozdány předškolním pedagogům všech mateřských škol ve Zlínském kraji. Budou zpracovány názory předškolních pedagogů na inkluzi a na jejich připravenost na zavádění inkluzivního vzdělávání v mateřských školách. Na konci práce lze najít shrnutí výsledků celého výzkumu a závěr, ve kterém jsou uvedena doporučení pro praxi, která z celého výzkumného šetření plynou. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48259
|
Datum:
|
2019-10-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
54844
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet