Chování osob v insolvenčním řízení z pohledu sociálně pedagogického

DSpace Repository

Language: English čeština 

Chování osob v insolvenčním řízení z pohledu sociálně pedagogického

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kočvarová, Ilona
dc.contributor.author Halašková, Veronika
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:42Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:42Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48265
dc.description.abstract Diplomová práce analyzuje chování osob v insolvenčním řízení s prizmatem sociální pedagogiky. Teoretická část je dělená do tří částí. První část je zaměřena na insolvenční řízení a oddlužení, kde je podrobně analyzován komplexní proces oddlužení a celý průběh insolvenčního řízení. Ve druhé části popisujeme prevenci a problém zadlužování se a je zde vymezena problematika finanční gramotnosti, projekty proti předlužení a preventivní opatření při půjčování financí. Třetí část obsahuje problematiku sociálního vyloučení, kde jsou popsány sociálně ekonomické problémy předlužování, sociální aspekty předlužení a pohled na předlužení z evropského či globálního pohledu. Praktická část je sestavena z výzkumného šetření, které je provedeno jak kvalitativní, tak i kvantitativní formou. Výzkum je proveden na základě poskytnutých rozhovorů a pomocí dotazníkového šetření.
dc.format 105 s. (220 250 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject insolvenční řízení cs
dc.subject oddlužení cs
dc.subject předlužení cs
dc.subject zadlužení cs
dc.subject poradenství cs
dc.subject finanční gramotnost cs
dc.subject projekty proti předlužení cs
dc.subject preventivní opatření cs
dc.subject insolvency procedures en
dc.subject debt relief en
dc.subject over-indebtedness en
dc.subject indebtedness en
dc.subject counseling en
dc.subject financial literacy en
dc.subject projects against over-indebtedness en
dc.subject preventive measures en
dc.title Chování osob v insolvenčním řízení z pohledu sociálně pedagogického
dc.title.alternative Behavior in insolvency proceedings from social pedagogy viewpoint
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2020-08-18
dc.description.abstract-translated The diploma thesis analyzes behavior of people in insolvency proceedings through the prism of social pedagogy. Theoretical part is divided into three parts, where the first part is focused on insolvency proceedings and debt relief. Including detailed analysis of a complex process of debt relief and the entire course of insolvency. Second part describes prevention and the issue of indebtedness, which defines phenomenon of financial literacy, projects against extensive indebtedness and preventive measures in moneylending. Third part deals with the issue of social exclusion, describing social-economic problems of over-indebtedness, its social aspects and reconsiders the implications of debts from the European and global standpoint. Practical part includes research survey, covered in both qualitative and quantitative form. The research is carried out on the basis of interviews conducted by the author and questionnaires.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 54852
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-06-10


Files in this item

Files Size Format View Description
halašková_2020_dp.pdf 4.349Mb PDF View/Open None
halašková_2020_op.docx 18.31Kb Unknown View/Open None
halašková_2020_vp.docx 17.75Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account