Projekt strategie marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt strategie marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt strategie marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o.
Autor: Chovančík, Vít
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Hlavním cílem mé diplomové práce je vytvořit strategii marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o. Diplomovou práci jsem rozdělil na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. V první části popisuji teoretické poznatky, které jsou důležité pro vypracování marketingového komunikace. V analytické části jsem vypracoval analýzu vnitřního a vnějšího prostředí pomocí SWOT analýzy, dále jsem zpracoval PEST analýzu, marketingový mix, dotazník, marketingovou komunikaci a BCG matici. V projektové části jsem vypracoval strategii marketingové komunikace provozu Kavo by greiner packaging a podrobil ji nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4831
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 04.05.2009
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 5999


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
chovančík_2007_dp.pdf 2.467Mb PDF Zobrazit/otevřít
chovančík_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
chovančík_2007_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet