Tvorba koncepce CRM a její implementace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Tvorba koncepce CRM a její implementace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Tvorba koncepce CRM a její implementace
Autor: Mikysková, Dita
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Hlavním smyslem CRM není jen zjistit přání a potřeby zákazníka a tuto službu nebo zboží mu poskytnout, ale především mu dodat mu takové zboží a služby, na nichž poskytovatel vydělává, a které zvyšují akcionářskou hodnotu firmy. CRM systém je pomůckou, která umožňuje efektivní komunikaci se zákazníky. Sbírá veš-kerá zákaznická data, která následně zpracovává a analyzuje. Úspěch zavedení CRM sys-tému závisí na tom, jak je organizace schopna tyto informace využít pro marketing, prodej a diferencované poskytování služeb svým zákazníkům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4843
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4848


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mikysková_2007_bp.pdfZablokované 1.620Mb PDF
mikysková_2007_vp.doc 74Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mikysková_2007_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet