Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Autor: Majerová, Eliška
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti, která působí na Jižní Moravě v oblasti oční optiky a optometrie. Diplomová práce je klasicky rozdělena na tři části. Cílem teoretické části bylo zpracovat literární rešerši týkající se oblasti marketingové komunikace a poté formulovat teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu vybrané společnosti, zaměřená mimo jiné na oblast marketingové komunikace, kde byly využity vybrané strategické situační marketingové analýzy. Výsledky z těchto analýz byly následně využity pro tvorbu projektu zaměřeného na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. V rámci projektu byla zpracována také časová, nákladová a riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48460
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 55109


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
majerová_2020_dp.pdf 3.875Mb PDF Zobrazit/otevřít None
majerová_2020_op.pdf 1.588Mb PDF Zobrazit/otevřít None
majerová_2020_vp.docx 24.72Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet