Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

Show full item record

No preview available
Title: Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
Author: Moravčíková, Michaela
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem diplomové práce je vytvořit takový projekt, který by pomohl zlepšit využívání sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané organizaci. Práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část definuje digitální marketing, sociální sítě a marketingovou komunikaci. Praktická část je navíc rozdělena na analytickou a projektovou část. Analytická část je věnována charakteristice společnosti a dílčím analýzám hodnotící současný stav společnosti a jejího dosavadního využívání sociálních sítí. Závěrem této části je SWOT analýza, která navazuje na zjištění z předchozích analýz a je rovněž podkladem pro zpracování následné projektové části. Projekt bude obsahovat několik konkrétních návrhů na zlepšení, jenž budou následně podrobeny časové, rizikové a nákladové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48462
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 55111


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
moravčíková_2020_dp.pdf 3.016Mb PDF View/Open None
moravčíková_2020_op.docx 24.88Kb Unknown View/Open None
moravčíková_2020_vp.docx 31.99Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account