Podíl masmediální komunikace na novém energetickém myšlení v ČR.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Podíl masmediální komunikace na novém energetickém myšlení v ČR.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Podíl masmediální komunikace na novém energetickém myšlení v ČR.
Autor: Géblová, Alena
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Ambicí diplomové práce je pomocí dostupných literárních zdrojů, článků v denním tisku a mediálních výzkumů vymezit teoretickou základnu pro analýzu problému, jaký byl podíl masmediální komunikace na prosazování nového energetického myšlení v České republice v období od srpna 2006 do února 2007. Praktická část diplomové práce se zabývá analýzou obsahů čtyř největších českých deníků: Mladé fronty DNES, Lidových novin, Práva a Hospodářských novin ve sledovaném období, které se z hlediska vývoje energetiky jeví jako přelomové. Případová studie dokládá nekvalifikovanost, neserióznost a neodbor-nost některých českých novinářů při zpracování jednoho aktuálního tématu - black-outu v západní Evropě, ke kterému došlo v noci ze 4. na 5. listopad roku 2006.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4871
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4933


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
géblová_2007_dp.pdf 3.208Mb PDF Zobrazit/otevřít
géblová_2007_vp.doc 66.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
géblová_2007_op.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet