PR a propagační aktivity oděvní společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

PR a propagační aktivity oděvní společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: PR a propagační aktivity oděvní společnosti
Autor: Neckař, Petr
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Práce mapuje PR a propagační aktivity Oděvního podniku, a.s. Úvodní část práce se skládá z teoretických poznatků o public relations (se zaměřením na press relations), nechybí ani popis využitých metod výzkumu, dále je v této části představena společnost Oděvní podnik, a.s. Část druhá popisuje nynější stav v oblasti PR a propagačních aktivit Oděvního podniku, a.s. Pomocí dotazníkového šetření mezi PR managery, tiskovými mluvčími a mezi novináři bylo zjišťováno, co v oblasti press relations nejvíce vyhovuje novinářům, dále to, jaké prostředky (a jakými způsoby) v oblasti práce s novináři nejčastěji používají PR manageři a tiskoví mluvčí. Na základě výsledků těchto dotazníkových šetření navrhuji v projektové části Oděv-nímu podniku, a.s. ideální způsoby práce s novináři. Doporučení se týkají i některých dalších PR aktivit. Výsledky diplomové práce budou předány vedení Oděvního podniku, a.s., které jednotlivá doporučení posoudí a případně i plně či částečně implementuje do praxe.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4878
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2027
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4958


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
neckař_2007_dp.pdfZablokované 3.644Mb PDF Zobrazit/otevřít
neckař_2007_vp.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
neckař_2007_op.doc 66Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet