Analýza spotřebitelského chování při nákupu kávy ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spotřebitelského chování při nákupu kávy ve Zlínském kraji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horáková, Monika
dc.contributor.author Hrdličková, Karolína
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:45Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:45Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48806
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá spotřebitelským chováním při nákupu kávy ve Zlínském kraji. Cílem práce je zhodnotit chování a preference spotřebitelů na základě provedené analýzy. Analýza byla provedena v rámci kvantitativního výzkumu u spotřebitelů a kvalitativního výzkumu u místní pražírny Trobica. Respondenti dotazníkového šetření byli obyvatelé Zlínského kraje ve věku od 18 let. Teoretická část obsahuje obecné poznatky z oblasti spotřebitelského chování z marketingového a ekonomického hlediska. V praktické části jsou poté zhodnocena dotazníková šetření u spotřebitelů i firmy a vyhodnoceny stanovené hypotézy. Obliba produktu pražená káva ve společnosti stoupá napříč všemi věkovými kategoriemi, což potvrzuje tento výzkum i národní statistiky. Součástí je také SWOT analýza firmy. V závěru práce jsou zpracovány návrhy a doporučení vybrané firmě pro lepší zacílení spotřebitelů.
dc.format 87
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject káva cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject consumer behaviour en
dc.subject coffee en
dc.subject marketing research en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza spotřebitelského chování při nákupu kávy ve Zlínském kraji
dc.title.alternative An Analysis of Consumer Behaviour When Purchasing Coffee in the Zlín Region
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dobeš, Kamil
dc.date.accepted 2020-07-14
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with consumer behaviour when purchasing coffee in the Zlín region. The aim of the thesis is to evaluate behaviour and preferences of consumers on basis of analysis that had been made. The analysis was made by quantitative research between consumers and qualitative research at local coffee roaster Trobica. Respondents of the questionnaire survey were residents of the Zlín region from the age of 18. The theoretical part contains general knowledge about consumer behaviour from the side of economy and marketing. The practical part evaluates questionnaire survey between the consumers and at the company, and also hypothesis which were determined. Popularity of the product roasted coffee is raising across all age categories what was confirmed by this survey as well as the national statistics. There is also a SWOT analysis included. At the end, there are some recommendation how company can target their customers better.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55572
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-06-30


Files in this item

Files Size Format View Description
hrdličková_2020_dp.pdf 3.844Mb PDF View/Open None
hrdličková_2020_op.docx 22.74Kb Unknown View/Open None
hrdličková_2020_vp.docx 22.85Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account