Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Autor: Kanyzová, Charlotte
Vedoucí: Tomancová, Lucie
Abstrakt: Cílem mé bakalářské práce je zjištění stávající marketingové komunikace vybrané neziskové organizace a následné podání návrhu na její zlepšení. Práce je rozčleněna na dvě dílčí části - teoretickou a praktickou část. V první části je definován neziskový sektor, marketingová komunikace a její části. Následuje charakteristika a postupy marketingového výzkumu. V praktické části jsou provedeny analýzy na zjištění marketingové komunikace pomocí mar- ketingového výzkumu. Výzkum je vytvořen na základě výsledků dotazníkového šetření na cílové skupině. V poslední kapitole jsou vyhodnoceny výsledky dotazníku a vyjmenovány jednotlivé návrhy a doporučení pro zlepšení, které budou využity v praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48886
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 55695


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kanyzová_2020_dp.pdf 3.249Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kanyzová_2020_op.doc 77.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kanyzová_2020_vp.docx 36.01Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet