Analýza spokojenosti zákazníků společnosti NEW YORKER CZ, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti NEW YORKER CZ, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků společnosti NEW YORKER CZ, s.r.o.
Autor: Kociánová, Lucie
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: V mé bakalářské práci se zabývám analýzou spokojenosti zákazníků společnosti New Yorker CZ, s.r.o., konkrétně na prodejně v obchodním centru Zlín. Teoretická část je zaměřena na spokojenost zákazníka, SWOT analýzu a marketingový výzkum. Praktická část se skládá z představení společnosti, vytvoření SWOT analýzy dané pobočky a analýzy spokojenosti zákazníků. Data byla sesbírána na pobočce pomocí dotazníku a doplněna metodou pozorování. Dále byla data analyzována a vyhodnocena. Podle zjištěných údajů jsem navrhla opatření a doporučení, která povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48887
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 55696


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kociánová_2020_dp.pdf 2.337Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kociánová_2020_op.docx 22.80Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kociánová_2020_vp.docx 23.00Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet