Projekt marketingové komunikace v e-prostředí ve firmě ADIP, spol. s r. o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace v e-prostředí ve firmě ADIP, spol. s r. o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace v e-prostředí ve firmě ADIP, spol. s r. o.
Autor: Strnadlová, Lenka
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce je zpracována na téma "Projekt marketingové komunikace v e-prostředí ve firmě ADIP, spol. s r. o." Teoretická část je vypracována na základě dostupné literatury a jsou zde zhodnoceny pojmy týkající se problematiky marketingové komunikace a marketingové komunikace na internetu. V praktické části je charakterizována společnost ADIP, spol. s r. o., je provedena analýza její konkurence, SWOT analýza a STEP analýza. Je také zhodnocena marketingová komunikace firmy a uvedeny její slabé a silné stránky. Závěrečná část diplomové práce obsahuje samotné vypracování projektu marketingové komunikace v e-prostředí ve společnosti a zvažuje náklady a rizika projekt ohrožující.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4888
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 5863


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
strnadlová_2007_dp.pdfZablokované 1.620Mb PDF
strnadlová_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
strnadlová_2007_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet