Analýza marketingového řízení v pivovaru Wywar

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového řízení v pivovaru Wywar

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového řízení v pivovaru Wywar
Autor: Michálková, Lucia
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Táto bakalárska práca je zameraná na analýzu marketingového riadenia pivovaru Wywar a pozostáva z dvoch častí. Teoretická časť je zameraná na poznatky získané z literárnych zdrojov o marketingu, marketingovom riadení, marketingových stratégiách, fázach marketingu a marketingových analýzach, medzi ktoré patrí SWOT analýza, PESTLE analýza a Porterov model piatich konkurenčných síl. Praktická časť sa skladá z predstavenia pivovaru Wywar, jeho cieľov, organizačnej štruktúry a získaných ocenení. Analytická časť obsahuje analýzu marketingového mixu, analýzu marketingovej komunikácie, SWOT analýzu, PESTLE analýzu a analýzu prostredníctvom dotazníkového šetrenia. Na základe jednotlivých analýz sa zistili všetky nedostatky pivovaru, ku ktorým boli následne navrhnuté odporúčania na zlepšenie marketingového riadenia. Tieto navrhnuté odporúčania boli v závere podrobené nákladovej, časovej a rizikovej analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48891
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 55700


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
michálková_2020_dp.pdf 3.120Mb PDF Zobrazit/otevřít None
michálková_2020_op.docx 23.15Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
michálková_2020_vp.docx 30.93Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet