Analýza využití sociálních sítí v marketingu vybraného podniku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza využití sociálních sítí v marketingu vybraného podniku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza využití sociálních sítí v marketingu vybraného podniku
Autor: Peltsarszká, Patricie
Vedoucí: Bartók, Ottó
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí pro marketingové účely vybraného podniku, kavárny Coffee Garden. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části je charakterizován tradiční a internetový marketing, také jeho nástroje, jako jsou například webové stránky. Dále také popisuje marketing a sociální sítě, především vývoj a současnost sociálních sítí a sítě, které jsou vhodné pro marketing a jsou nyní nejvíce populární. Tyto poznatky z teoretické části byly následně použity v praktické části, která je zaměřená na představení podniku, analýzu sociálních sítí, které kavárna využívá, a dotazníkové šetření, na jehož základě byla vypracována závěrečná doporučení pro zlepšení marketingové komunikace prostřednictvím sociálních sítí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48902
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 55711


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
peltsarszká_2020_dp.pdf 3.370Mb PDF Zobrazit/otevřít None
peltsarszká_2020_op.docx 22.81Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
peltsarszká_2020_vp.docx 22.41Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet