Marketingová komunikace České softballové asociace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace České softballové asociace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace České softballové asociace
Autor: Cigošová, Nikola
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací České softballové asociace. Teoretická část práce definuje pojem marketingová komunikace, respektive její integrovanou podobu, popisuje, jaké nástroje využívá. Dále se zaobírá marketingem ve sportovním prostředí, event a online marketingem, ale také komunikační strategií. Praktickou část tvoří popis současné marketingové komunikace České softballové asociace a výzkumy v podobě dotazníkového šetření, individuálního rozhovoru s marketingovou ředitelkou Asociace a focus group se zainteresovanými stranami z oblasti softballu. Na základě provedených analýz je v projektové části navrženo řešení pro efektivnější marketingovou komunikaci České softballové asociace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49216
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56396


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
cigošová_2020_dp.pdf 2.677Mb PDF Zobrazit/otevřít None
cigošová_2020_op.doc 144.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
cigošová_2020_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet