Společenská odpovědnost firem a její vliv na firemní image

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Společenská odpovědnost firem a její vliv na firemní image

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Společenská odpovědnost firem a její vliv na firemní image
Autor: Grec, Stanislav
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou Společenské odpovědnosti firem a vlivu konceptu Společenské odpovědnosti firem (CSR) na utváření firemního image. Diplomová práce má tři části: teoretickou, praktickou a projektovou. V teoretické části je definováno, co je to CSR, firemní kultura a firemní image. Dále jsou v teoretické části popsány výzkumné metody, které budou využity pro sběr dat, v závěru teoretické části jsou stanoveny cíle práce a výzkumné otázky. V praktické části se autor věnuje konceptu CSR ve firmě HAJDIK a.s. Firma je představena a je popsán aktuální stav konceptu Společenské odpovědnosti ve firmě. V této části je proveden kvalitativní a kvantitativní marketingový výzkum toho, jak jsou dosavadní CSR aktivity firmy vnímány vybranými zaměstnanci. V projektové části je navrženo řešení toho, jak by se daly CSR aktivity rozšířit a jak by tyto aktivity měly být efektivně implementovány a komunikovány.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49220
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56401


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
grec_2020_dp.pdf 2.607Mb PDF Zobrazit/otevřít None
grec_2020_op.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
grec_2020_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet