Strategické budování a řízení značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategické budování a řízení značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategické budování a řízení značky
Autor: Stuchlíková, Tereza
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá strategickým řízením značky se zaměřením na obor stavebnictví. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti značky a jejího budování. Dále se věnuje jednotlivým přístupům ke strategickému řízení značky a objasňuje marketingová specifika stavebnictví. Praktická část představuje společnost Rudolf ekodomy a zahrnuje především dílčí analýzy a šetření. Na základě výsledků praktické části je ve třetí části práce navržen projekt strategie budování značky Rudolf ekodomy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49242
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56433


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
stuchlíková_2020_dp.pdf 2.455Mb PDF Zobrazit/otevřít None
stuchlíková_2020_op.doc 135.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
stuchlíková_2020_vp.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet