Influencer marketing na Instagramu zaměřený na ubytovací služby

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Influencer marketing na Instagramu zaměřený na ubytovací služby

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Influencer marketing na Instagramu zaměřený na ubytovací služby
Autor: Šúmská, Denisa
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tématem této diplomové práce je influencer marketing na sociální síti Instagram a využití zmíněného nástroje v rámci propagace ubytovacích služeb se zaměřením na chaty a chalupy. Cílem práce je zjistit, jak mohou pronajímatelé využít Instagram k propagaci svého ubytování a proč je dobré do komunikace zapojit influencery. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a shrnuty poznatky ohledně influencer marketingu a fungování Instagramu. Praktická část pojednává o spolupráci pronajímatelů s influencery pod záštitou projektu Amazing Places. Výzkum je založen na kvalitativních rozhovorech s majiteli ubytování, influencery a zástupci projektu Amazing Places. Na základě zjištěných informací a dat je v projektové části navrženo, jakým způsobem mohou pronajímatelé využít influencer marketing v rámci své komunikační strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49245
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56436


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šúmská_2020_dp.pdf 3.758Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šúmská_2020_op.docx 124.8Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šúmská_2020_vp.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet