Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
Autor: Barysz, Zuzana
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce se věnuje typologii prvků značky a jejich významu v procesu budování image značky, s užším zaměřením na instituci Slovenské národní divadlo. Praktická část práce se opírá o výsledky kvalitativního a kvantitativního výzkumu, které zkoumají vnímání a povědomí o značce Slovenské národní divadlo. Cílem práce je zjistit míru informovanosti, vnímání a postoj divácké veřejnosti k divadlu a následně navrhnout doporučení. Projektová část odráží segmentaci trhu a cílových skupin, se zaměřením na zvýšení návštěvnosti představení instituce, prostřednictvím komunikace značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49257
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56471


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
barysz_2020_dp.pdf 14.61Mb PDF Zobrazit/otevřít None
barysz_2020_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
barysz_2020_vp.pdf 551.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet