Zelený konzum jako důsledek hyperkonzumu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zelený konzum jako důsledek hyperkonzumu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zelený konzum jako důsledek hyperkonzumu
Autor: Kovácsová, Alžběta
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Primárním cílem této diplomové práce je navrhnout komunikační plán nově vznikající značky orientovanou na ručně šitou udržitelnou módou. Teoretická část se zabývá problematikou konzumní společnosti, zeleného konzumu, spotřebitelského chování a komunikačním mixem. Praktická část obsahuje představení společnosti, vymezení záměrů práce a metodiku zpracování, situační analýzy vnějšího prostředí (PESTE, SWOT a Porterův model pěti sil) a především výsledky dotazníkového šetření ekologicky orientovaných uživatelů. Projektová část se zabývá navržením komunikačních aktivit, včetně časového a finančního plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49272
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56490


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kovácsová_2020_dp.zip 961.9Kb application/zip Zobrazit/otevřít None
kovácsová_2020_op.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kovácsová_2020_vp.pdf 483.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet