Komunikační strategie společnosti Unreal Visual

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie společnosti Unreal Visual

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie společnosti Unreal Visual
Autor: Repatý, Ondřej
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá návrhem prakticky aplikovatelné komunikační strategie společnosti Unreal Visual působící v odvětví audiovizuálních produkcí. Teoretická část se věnuje vymezení pojmů: B2B marketing, strategický marketing, marketing služeb, marketingový výzkum a komunikační strategie. V praktické části představujeme společnost Unreal Visual, analyzujeme současný stav komunikace, interpretujeme výsledky provedené PEST analýzy, Porterovy analýzy konkurenčního prostředí a vyhodnocujeme výsledky provedeného kvalitativního výzkumu se zástupci cílové skupiny. Na základě zjištěných výsledků výzkumu navrhujeme obecný styl komunikace společně s detailními návrhy jednotlivých komunikačních aktivit vycházejících s předem definovaných cílů komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49278
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56502


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
repatý_2020_dp.pdf 5.813Mb PDF Zobrazit/otevřít None
repatý_2020_op.doc 139.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
repatý_2020_vp.pdf 165.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet