Marketingová komunikace folklorního festivalu Slovácký rok

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace folklorního festivalu Slovácký rok

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace folklorního festivalu Slovácký rok
Autor: Růžička, Pavel
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací národopisného festivalu Slovácký rok, který je ve čtyřletých cyklech pořádán v jihomoravském Kyjově. V teoretické části se autor zabývá definicí kultury a kulturního dědictví, vymezením marketingových komunikací, tvorbou komunikačních strategií a komunikačním mixem, který je v komunikaci hudebních, či jinak žánrově zaměřených festivalů používán. V praktické části je zpracována situační analýza, výstupy marketingového průzkumu a zhodnocen stávající marketingový i komunikační mix festivalu. Teoretická východiska a výsledky marketingového průzkumu jsou následně aplikovány v návrhu komunikační strategie a vhodného komunikačního mixu pro další ročníky festivalu Slovácký rok.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49280
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56504


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
růžička_2020_dp.pdf 1.949Mb PDF Zobrazit/otevřít None
růžička_2020_op.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
růžička_2020_vp.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet