Komunikační plán internetového knihkupectví k vybrané cílové skupině

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační plán internetového knihkupectví k vybrané cílové skupině

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační plán internetového knihkupectví k vybrané cílové skupině
Autor: Urbanová, Aneta
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato diplomová práce nabízí komunikační strategii online komunikace internetového knih-kupectví, k jejíž sestavení je třeba zjistit spokojenost s dosavadní komunikací a navrhnout případné změny. Práce shrnuje teoretické poznatky, jak se dá firma působící na knižním trhu propagovat v rámci online platforem sociálních sítí, blogu a webové prezentace. Dále přináší informace o současném knižním trhu. Praktická část představuje vybranou značku knihkupectví a její současnou komunikaci. Na základě dat získaných z kvantitativního a kvalitativního výzkumu předkládá výsledky, jak je cílová skupina spokojena s dosavadní komunikací a kde vidí rezervy a potenciál k vylepšení v rámci prezentace značky na kniž-ním trhu. Projektová část nabízí komunikační strategii k propagaci nového knižního titulu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49284
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56510


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
urbanová_2020_dp.pdf 2.477Mb PDF Zobrazit/otevřít None
urbanová_2020_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
urbanová_2020_vp.doc 126.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet