Marketingová komunikace MMA v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace MMA v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace MMA v České republice
Autor: Vondra, David
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Tato diplomová práce reflektuje neustále se zvyšující popularitu smíšených bojových umění (MMA) v České republice. Jejím hlavním cílem je zjistit, jakým způsobem popularizují čeští zápasníci tuzemskou MMA scénu a jaké komunikační kanály k tomu využívají. K dosažení tohoto cíle je v této práci využíváno několik výzkumných metod - polostrukturované rozhovory s českými zápasníky, polostrukturované rozhovory s fanoušky MMA a dotazníkové šetření, které potvrzuje informace získané prostřednictvím rozhovorů. Z nich je patrné, že MMA má v České republice velký potenciál, ale aby mohla popularita tohoto sportovního odvětví nadále růst, je potřeba oslovit širokou veřejnost prostřednictvím informačních kanálů, jako jsou televize, rozhlas či outdoorová reklama.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49293
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 56522


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vondra_2020_dp.pdf 2.130Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vondra_2020_op.doc 156.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
vondra_2020_vp.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet