Prvky lidového umění v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Prvky lidového umění v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Prvky lidového umění v reklamě
Autor: Andrlíková, Lucie
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je zjistit, zda jsou prvky lidové tvorby ve vybraných reklamách použity adekvátním způsobem a také, jestli jsou prvky užity odpovídajícím způsobem vůči produktu. V neposlední řadě je cílem zjistit, zda produkt podporují. Pro výzkum byla zvolena kvalitativní metoda formou rozhovorů, která dovolila lepšímu porozumění a hlubšímu pochopení. V teoretické části se nachází základní definice spojené s tématem. Praktická část obsahuje analýzu autorky a rozbor rozhovorů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49298
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 56529


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
andrlíková_2020_dp.pdf 1.823Mb PDF Zobrazit/otevřít None
andrlíková_2020_op.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
andrlíková_2020_vp.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet