Efektivita tištěné reklamy v herních časopisech

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivita tištěné reklamy v herních časopisech

Show full item record

No preview available
Title: Efektivita tištěné reklamy v herních časopisech
Author: Bolcek, Pavel
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Herní časopisy začínají ztrácet zájem u mladé generace. Nahrazují je herní weby, videa na YouTube a sociální sítě, které se stávají čím dál více oblíbené, především díky snadné své dostupnosti. Bakalářská práce se zaobírá efektivitou tištěné inzerce v herních časopisech jakožto médiem, které je stále využíváno inzerenty různých odvětví. V teoretické části rozebírá historii reklamy, převážně tištěné inzerce a pojmy s ní spojené. V neposlední řadě se zaměřuje na historii a charakteristiku herních časopisů. Praktická část zjišťuje, zda jsou tištěné inzeráty v herních časopisech stále efektivním prostředkem reklamy. K získání potřebných výsledků byla provedena analýza vybraných tištěných titulů, podpořená dotazníkovým šetřením. Z dosažených výsledků bylo nakonec vyvozeno doporučení pro firmy, jenž uvažují o využití tištěné inzerce pro propagaci své značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49304
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 56535


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bolcek_2020_dp.pdf 6.297Mb PDF View/Open None
bolcek_2020_op.doc 107.5Kb Unknown View/Open None
bolcek_2020_vp.pdf 156.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account