České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení
Autor: Javorská, Anežka
Vedoucí: Gartnerová, Eva
Abstrakt: Tématem této bakalářské práce je "České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení". Teoretická část obsahuje základní pojmy marketingových komunikačních prostředků 21. st, věnuje se problematice blogu a propojení se sociálními sítěmi. V praktické části jsou pomocí analýzy a dotazníkového šetření sbírána data, která poslouží ke správnému nastavení funkčních cestovatelských blogů jako platformě pro marketingová sdělení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49321
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56557


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
javorská_2020_dp.zip 51.42Kb application/zip Zobrazit/otevřít None
javorská_2020_op.doc 156Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
javorská_2020_vp.pdf 123.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet