Humor jako klíčový aspekt vnímání reklamní kampaně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Humor jako klíčový aspekt vnímání reklamní kampaně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Humor jako klíčový aspekt vnímání reklamní kampaně
Autor: Krutá, Adriana
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Bakalárska práca sa zaoberá vnímaním využitia emocionálneho apelu humoru v reklamnej komunikácii. Kladie si za cieľ zanalyzovať názory a postoje cieľovej skupiny voči využitiu humoru a satiry v konkrétnej reklamnej kampani. Teoretická časť pojednáva o psychologických pozadiach vnímania, emócií a ich dopadu na marketingovú komunikáciu firiem. Praktická časť obsahuje výsledky kvalitatívneho výskumu s konzumentmi kávy. Na tento výskum nadväzuje druhý, tiež kvalitatívny výskum s tvorcom danej reklamnej kampane. Zhrnutie výsledkov slúži k zodpovedaniu výskumných otázok a záveru práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49330
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 56568


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
krutá_2020_dp.pdf 2.549Mb PDF Zobrazit/otevřít None
krutá_2020_op.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
krutá_2020_vp.pdf 159.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet