Humor v reklamě Meme jako prostředek komerčního sdělení

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Humor v reklamě Meme jako prostředek komerčního sdělení

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Humor v reklamě Meme jako prostředek komerčního sdělení
Autor: Krygel, Petr
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá použitím memů jako prostředku komerčního sdělení. V první části jsou vymezená teoretická východiska vztahující se k této problematice od reklamy a druhů humoru v ní, až po stěžejní pojmy a kontext v oblasti memů. Tyto poznatky jsou dále uplatněny v praktické části práce. Ta obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření v české meme komunitě a obsahovou analýzu memů vybraných českých komerčních subjektů na Facebooku. Na základě srovnání získaných dat jsou vyvozena doporučení, podle kterých by mohly komerční subjekty při procesu tvorby memů postupovat, aby došlo k jejich zkvalitnění a zvýšení jejich relevance v rámci online komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49331
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56569


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
krygel_2020_dp.pdf 3.271Mb PDF Zobrazit/otevřít None
krygel_2020_op.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
krygel_2020_vp.pdf 157.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet