Efektivita užití humoru v reklamní kampani

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Efektivita užití humoru v reklamní kampani

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Efektivita užití humoru v reklamní kampani
Autor: Masná, Martina
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Bakalářská práce se věnuje tématu efektivního užívání humorného apelu v reklamních spotech. Klade si za cíl komplikovanou problematiku emocionálních reklamních apelů rozšířit o poznatky a pohledy z další perspektivy. Teoretická část definuje základní pojmy zásadní pro realizaci průzkumu, jako je reklama, reklamní apely, emoce, humor, faktory, které ovlivňují jeho efektivní působení či motivace spotřebitelského rozhodování. Průzkumy praktické části zjišťují vnímání reklamních spotů s humorným apelem ve srovnání se spoty užívajících jiných apelů, dále pak míru tolerance potenciálně nevhodné reklamy. Průzkum je realizován metodou polostrukturovaných rozhovorů, zjištěná kvalitativní data pak rozšiřuje o výsledky z dotazníkového šetření u širšího vzorku publika.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49335
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56576


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
masná_2020_dp.pdf 3.198Mb PDF Zobrazit/otevřít None
masná_2020_op.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
masná_2020_vp.pdf 156.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet