Analýza potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku |
Author: |
Smolíková, Jitka
|
Advisor: |
Gartnerová, Eva
|
Abstract:
|
Bakalářská práce na téma Měření potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku analyzuje formu prezentace designérů v rámci designových festivalů a s ní související potřeby a motivaci. Teoretická část definuje pojmy jako kulturní management, strategické plánování, práce s publikem a arts marketing. Součástí teoretické části je také metodika práce stanovující cíl a účel výzkumu, výzkumné otázky a metody. Praktická část obsahuje představení festivalu Zlin Design Week, způsobu, jakým s designéry pracuje, a případovou studii jeho brand strategie. Součástí jsou i realizované výzkumy, analýza získaných dat, jejich vyhodnocení, zodpovězení výzkumných otázek a další doporučení, jakým způsobem by mohl festival s daty dále pracovat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49348
|
Date:
|
2020-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
56589
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account