Světlo ve 3D digitální animaci
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Gregor, Lukáš
|
|
dc.contributor.author |
Brokl, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:09Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:09Z |
|
dc.date.issued |
2019-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49362
|
|
dc.description.abstract |
Práce komplexně shrnuje techniky svícení ve 3D digitálním animovaném filmu. Ukazuje důležité světelné principy a uvádí do terminologie světelných pojmů. Popisuje typy virtuálních světel a práci s nimi, přičemž klade důraz na samotný průběh práce. Postupy přejímá od předních zahraničních studií. Praktická část se pak věnuje výrobě krátkého CGI animovaného filmu Slunce, kde autor mimo jiné prakticky uplatňuje poznatky z teoretické části. |
|
dc.format |
89 s. (101 359 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
světlo
|
cs |
dc.subject |
svícení
|
cs |
dc.subject |
animovaný film
|
cs |
dc.subject |
digitální animace
|
cs |
dc.subject |
virtuální svícení
|
cs |
dc.subject |
CGI
|
cs |
dc.subject |
techniky svícení
|
cs |
dc.subject |
světelné principy
|
cs |
dc.subject |
světelné kategorie
|
cs |
dc.subject |
světelné funkce
|
cs |
dc.subject |
light
|
en |
dc.subject |
lighting
|
en |
dc.subject |
animated movie
|
en |
dc.subject |
digital animation
|
en |
dc.subject |
virtual lighting
|
en |
dc.subject |
CGI
|
en |
dc.subject |
lighting techniques
|
en |
dc.subject |
light principles
|
en |
dc.subject |
light categories
|
en |
dc.subject |
light function
|
en |
dc.title |
Světlo ve 3D digitální animaci |
|
dc.title.alternative |
1. theoretical part: Light in 3D digital animation 2. practical part: Sun - animated 3D CGI movie |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Valentíny, Noemi |
|
dc.date.accepted |
2020-09-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The text clearly summarizes lighting techniques of 3D digital animated movies. It contains important light principles and terminology. The work describes types of virtual lights and methods of working with them. There is also emphasis for workflow. The techniques are taken from important foreign studios. The practical part is dedicated to the production of a short CGI animated movie called Sun. The author applies theoretical knowledge from the previous part here. |
|
dc.description.department |
Ateliér Animovaná tvorba |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Animovaná tvorba |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Animation |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.identifier.stag |
56609
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam