Současná marketingová komunikace VŠB-TUO

DSpace Repository

Language: English čeština 

Současná marketingová komunikace VŠB-TUO

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Macháčková, Adéla
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:12Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:12Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49422
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je současná marketingová komunikace Vysoké školy báňské - technické univerzity Ostrava. Práce je zaměřena na komunikaci univerzity s primární cílo-vou skupinou studentů, jakožto potenciálních uchazečů o studium na vysoké škole v rámci akce Den otevřených dveří. Tato prezentační akce využívá různé komunikační nástroje v rámci regionu i ČR. Zpětná vazba od studentů, kteří DOD osobně navštívili, prostřednic-tvím dotazníkového šetření, je způsob, jak získat relevantní informace a upravit, zefektivnit a vhodně zacílit komunikační strategii s cílovou skupinou.
dc.format 52 s./13 s. (86 428)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject den otevřených dveří cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject vysoká škola báňská cs
dc.subject univerzita cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject open day event en
dc.subject marketing research en
dc.subject quantitative research en
dc.subject uni-versity en
dc.subject questionnaire investigation en
dc.title Současná marketingová komunikace VŠB-TUO
dc.title.alternative Present Marketing Communication of VŠB-TUO
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Halíková, Petra
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated The topic of bachelor thesis has aim at current marketing communication of VSB - Tech-nical university of Ostrava. The thesis is focused on communication the university with primary target group of potential university students under the University Open Day event. This promotional event uses different communication tools within the regional and country destination. The questionnaire investigation will carry out the feedback from visitors in University Open Day event. The marketing quantitative research is the way how to collect the relevant information and design the better focused communication strategy with target group.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56730
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
macháčková_2020_dp.pdf 4.450Mb PDF View/Open None
macháčková_2020_op.pdf 137.6Kb PDF View/Open None
macháčková_2020_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account