Marketingová komunikace Městského muzea a galerie Břeclav

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace Městského muzea a galerie Břeclav

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace Městského muzea a galerie Břeclav
Autor: Nagy, Leona
Vedoucí: Nemeškalová, Markéta
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je zmapovat marketingovou komunikaci Městského muzea a galerie Břeclav a zjistit, jaké komunikační nástroje jsou z hlediska návštěvnosti této instituce efektivní. Teoretická část se věnuje obecným pojmům z oblasti marketingu a marketingové komunikace, příspěvkové organizaci a muzeu. Součástí práce jsou metody výzkumu, které byly využity k dosažení cíle práce. Praktická část se věnuje popisu vybrané organizace, marketingovému mixu a využívaným komunikačním nástrojům. Pomocí výzkumných metod je vyhodnocována efektivita jednotlivých nástrojů vzhledem k návštěvnosti. Závěr je věnován shrnutí práce a doporučením k možnému zlepšení propagace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49425
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56736


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
nagy_2020_dp.pdf 357.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None
nagy_2020_op.doc 154Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
nagy_2020_vp.doc 157Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet