"Marketingová strategie pro multibrandovou firmu VALLECO, spol. s r. o., Vsetín"

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

"Marketingová strategie pro multibrandovou firmu VALLECO, spol. s r. o., Vsetín"

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: "Marketingová strategie pro multibrandovou firmu VALLECO, spol. s r. o., Vsetín"
Autor: Gregarová, Helga
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je detailní analýza marketingové aktivity v rámci marketingového mixu. Analýza je se zpracována v podmínkách konkrétního případu multibrandové společnosti VALLECO, spol. s r. o. V projektové části je navržena základní strategie řízení jednotlivých distribuovaných značek v návaznosti na zjištěné zákaznické skupiny, včetně časových horizontů a možných rizik pro její realizaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/494
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2757


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
gregarová_2006_dp.pdf 1.541Mb PDF Zobrazit/otevřít
gregarová_2006_vp.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
gregarová_2006_op.doc 59.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet