Vytváření praktických dovedností žáků v oboru elektrotechniky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vytváření praktických dovedností žáků v oboru elektrotechniky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kašpárková, Svatava
dc.contributor.author Řehák, Jaroslav
dc.date.accessioned 2010-07-16T08:12:09Z
dc.date.available 2010-07-16T08:12:09Z
dc.date.issued 2008-05-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4957
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na výuku studenta elektrotechniky a na jeho přechod do praxe. Teoretická část popisuje žádoucí studentovi schopnosti při přechodu do praxe, tak jak je vidí rámcový vzdělávací program. Obsahem práce je také dotazníková studie realizovaná Národním ústavem odborného vzdělávání, která se zabývala přechodem studentů středních odborných škol do praxe. Její výsledky daly podnět pro praktickou část, ve které jsem se za pomocí dotazníkové studie snažil reagovat na problémy studentů elektrotechniky při zvládání náročného edukačního procesu. cs
dc.format 77s cs
dc.format.extent 391046 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výuka cs
dc.subject elektrotechnika cs
dc.subject praxe cs
dc.subject rámcový vzdělávací program cs
dc.subject Národní ústav odborného vzdělávání cs
dc.subject edukační proces cs
dc.subject education en
dc.subject electrotechnics en
dc.subject profession en
dc.subject general educational programme en
dc.subject National institution special education en
dc.subject educational process en
dc.title Vytváření praktických dovedností žáků v oboru elektrotechniky cs
dc.title.alternative Creation practical faciliti pupils in field of electricians en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hozová, Leona
dc.date.accepted 2008-06-24
dc.description.abstract-translated Baccalaureate work is specialized on education student electricians and on his transition to the profession. Theoretic part describes desirable student possibility at transition to the pro-fession, so apparently general educational programme. Subject work is also questionnaire study realized by National institution special education witch deal with transition students middle technical schools to the profession. Her results given to instigation for practical part, in which I'm try respond to problems students electricians for help questionnaire study at coping exacting educational of the process. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 6636
dc.date.assigned 2008-01-16
utb.result.grade B
local.subject středoškolští studenti cs
local.subject praktické činnosti cs
local.subject pracovní dovednosti cs
local.subject secondary school students en
local.subject practical activities en
local.subject work habits en


Files in this item

Files Size Format View
řehák_2008_bp.pdf 381.8Kb PDF View/Open
řehák_2008_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
řehák_2008_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account