Copingové strategie využívané učiteli mateřských škol

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Copingové strategie využívané učiteli mateřských škol

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Copingové strategie využívané učiteli mateřských škol
Autor: Šajdlerová, Magdalena
Vedoucí: Pacholík, Viktor
Abstrakt: Práce je zaměřena na copingové strategie využívané učiteli mateřských škol. Práce je teoreticko - empirická. Hlavním cílem práce je definovat využívané copingové strategie učiteli mateřských škol. V první části práce jsou představena teoretická východiska dané problematiky. Empirická část shrnuje a interpretuje výsledky provedeného kvantitativního výzkumu. Cílem výzkumu je popsat, jak učitelé mateřských škol přistupují ke stresu plynoucímu z profesních situací. Z výsledků průzkumu vyplynul fakt, že učitelé nejsou skupinou, která se přiklání k tzv. negativním copingovým strategiím a překvapením je, že někteří respondenti neznají pojem duševní hygiena. Z hypotézy bylo zjištěno, že existuje statisticky významný vztah mezi pracovním stresem učitelů MŠ a délkou praxe těchto učitelů. Tato závislost je však velmi slabá.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49681
Datum: 2020-10-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 57215


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šajdlerová_2021_dp.pdf 5.049Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šajdlerová_2021_op.docx 17.67Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šajdlerová_2021_vp.docx 19.06Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet