Přímý marketing jako efektivní nástroj komunikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Přímý marketing jako efektivní nástroj komunikace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Přímý marketing jako efektivní nástroj komunikace
Autor: Kropáčová, Jana
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá efektivitou direkt marketingu a jeho úspěšným zavedením do integrované komunikace maloobchodní firmy, jejíž hlavní výhody jsou jasná cílová skupina, stálá klientela a zavedená firma. Projektová část obsahuje doporučení a návrhy řešení týkajících se direkt marketingových nástrojů, například důležitost tvorby databáze, vytvoření webových stránek, návrh direkt marketingové kampaně či způsoby práce s databází. Práce jasně naznačuje, že u této firmy bude direkt marketing efektivní pouze s propojením dalších aktivit marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4973
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 7597


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kropáčová_2008_dp.pdfZablokované 956.7Kb PDF
kropáčová_2008_vp.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kropáčová_2008_op.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet