Projekt budování obchodní značky Podravka

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt budování obchodní značky Podravka

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt budování obchodní značky Podravka
Autor: Ďurčanová, Alena
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Diplomová práca sa zaoberá projektom budovania obchodnej značky Podravka-Lagris a.s.. Teoretická časť je zameraná na teoretické východiská, ktoré slúžia ako podklad pre spracovanie praktickej a projektovej časti práce. Praktická časť sa zameriava na charakterizovanie spoločnosti, cieľovej skupiny, realizáciu analýz a prieskum trhu. Na základe uskutočneného marketingového výskumu je vypracovaný projekt budovania obchodnej značky Podravka prostredníctvom zavedenia novej produktovej kategórie. Projekt je podrobený časovej, rizikovej a nákladovej analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49906
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 58634


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ďurčanová_2021_dp.pdf 6.805Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ďurčanová_2021_op.docx 38.98Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ďurčanová_2021_vp.docx 24.70Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet