Specifika tvorby VFX pro film a pro herní průmysl

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Specifika tvorby VFX pro film a pro herní průmysl

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Specifika tvorby VFX pro film a pro herní průmysl
Autor: Szerudová, Kateřina
Vedoucí: Masník, Boris
Abstrakt: Idea této práce vznikla z tvrzení, které říká, že filmový VFX výtvarník může během půl roku lehce přejít k tvorbě v herním průmyslu. Cílem je komparace filmových a real-time efektů za pomocí informací získaných od profesionálů jako Boris Masník, Lukas Niklaus, Kevin Huynh, Fernando Herrera, Keith Guerette a mnoho dalších. Jde nejen o vymezení rozdílů v přístupu k efektu jako takovému, ale i k celému procesu tvorby díla. Práce využívá explanační metody a snaží se najít odpovědi na tyto otázky: Co rozumíme pod pojmem VFX? Jaký je rozdíl mezi tvorbou VFX pro film a pro počítačové hry? Co je nejvíce pod-statné pro VFX ve hrách oproti VFX pro film? Jsou na VFX specialisty odlišné nároky? Mají herní efekty vliv na VFX ve filmu a naopak? v závěru práce jsou rozdíly, které se ob-jevily během explanace, vyhodnoceny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49979
Datum: 2020-12-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Audiovize
Studijní obor: Audiovizuální tvorba - Vizuální efekty
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 57229


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
szerudová_2021_dp.pdf 4.430Mb PDF Zobrazit/otevřít None
szerudová_2021_op.pdf 173.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None
szerudová_2021_vp.pdf 202.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet