Vnímání hudby v televizní reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání hudby v televizní reklamě

Show simple item record

dc.contributor.author Bačuvčík, Radim
dc.date.accessioned 2021-12-17T07:55:39Z
dc.date.available 2021-12-17T07:55:39Z
dc.date.issued 2021-12-17
dc.identifier.isbn 978-80-7678-057-6 en
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50143
dc.description.abstract Ve většině míst je hudba jen pozadím. Vypadá to, že tvůrci reklamy obvykle vnímají situaci tak, že hudba prostě v reklamách musí být, bez ohledu na to, zda má nějaký vztah k ostatním složkám spotů, či nikoli. Na druhou stranu existuje mnoho příkladů záměrného zapojení hudby do konstrukce spotů, včetně případů, kdy je celý spot evidentně postaven především na použité hudbě. Monografie „Vnímání hudby v televizní reklamě“ ukazuje, jak tvůrci komerční hudby v současné době pracují s konkrétními prvky hudebního designu, jako je tempo, rytmus, tonalita, hudební typy, žánry, nástroje nebo texty, aby přenesli nebo zvýraznili reklamní sdělení. V každé kapitole monografie bylo ukázáno, jak tyto hudební a nehudební parametry fungují a jak jsou vztahy mezi nimi statisticky významné. en
dc.format 226 cs
dc.format.extent 226 en
dc.language.iso cs en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací en
dc.rights Bez omezení en
dc.subject Hudba, reklama, televize, produktové kategorie, vlastnosti hudby, vnímání hudby en
dc.title Vnímání hudby v televizní reklamě en
dc.type Book en
dc.identifier.doi https://doi.org/10.7441/978-80-7678-057-6
bata.category


Files in this item

Files Size Format View
Bacuvcik_Vniman ... televizni_reklame_2021.pdf 6.531Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account