Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
Autor: Mynářová, Veronika
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá využíváním sociálních sítích pro marketingové účely ve vybrané firmě. Nejprve je provedena literární rešerše objasňující pojmy jako online marketingová komunikace, sociální sítě, obsahový marketing, reklamní kampaň, influencer marketing nebo metriky pro měření výkonnosti. V praktické části je představena vybraná firma a její konkurenční e-shopy, u kterých jsou zhodnoceny webové stránky a následně je provedena analýza současného využívání sociálních sítích. Analýzu konkurence doplňuje SWOT analýza, která slouží pro komplexní pohled na vybranou značku. Poslední část práce je věnována navržení projektu vedoucí ke zvýšení povědomí o značce v online prostředí. K projektu je přidána časová, nákladová a riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50460
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mynářová_2022_dp.pdf 7.100Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mynářová_2022_op.docx 49.03Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
mynářová_2022_vp.docx 49.94Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet