Problematika kreativity v malých, středních a velkých agenturách se zaměřením na bariéry kreativity

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Problematika kreativity v malých, středních a velkých agenturách se zaměřením na bariéry kreativity

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Problematika kreativity v malých, středních a velkých agenturách se zaměřením na bariéry kreativity
Autor: Nekolová, Daniela
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou kreativity v malých, středních a velkých agenturách, přičemž přistupuje ke kreativitě jako k souboru dovedností umožňujících překonávat její bariéry. Na základě rešerše odborné literatury jsou zde popsány základní pojmy související s tématem práce a shrnuty přístupy jednotlivých autorů k bariérám kreativity. V rámci kvalitativního výzkumu jsou zkoumány bariéry kreativity, se kterými se participanti výzkumu setkávají v praxi, a taktéž jejich pohled na práci na straně klienta a agentury, na volné noze a ve firmách různých velikostí. Výsledky jsou porovnávány s poznatky popsanými v odborné literatuře. Navazující kvantitativní výzkum zkoumá, jakou roli hraje velikost a typ podniku ve výskytu bariér kreativity. Projektová část práce se soustředí na návrh různých přístupů, které mohou pomoci při jejich překonávání.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50539
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 62503


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
nekolová_2022_dp.pdf 3.932Mb PDF Zobrazit/otevřít None
nekolová_2022_op.doc 119Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
nekolová_2022_vp.doc 117.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet