Vliv event marketingových aktivit na pozici značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv event marketingových aktivit na pozici značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv event marketingových aktivit na pozici značky
Autor: Hladíková, Lucie
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na téma event marketingu jako efektivního nástroje pro tvorbu image značky. Práce je rozdělena na dvě samostatné části, teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se věnuje definici pojmů event marketingu a event. Dále se práce zabývá aktuálními trendy a budoucností event marketingu. V neposlední řade se věnuje image značky. V praktické části je analyzována značka Happy Nature a její event marketingové aktivity. Praktická část zahrnuje kvaitativní výzkum v podobě online dotazníků s cílovou skupinou značky Happy Nature a jeho vyhodnocení. V závěru práce jsou uvedena doporučení na základě výsledků výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50591
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 62809


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hladíková_2022_dp.pdf 1.713Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hladíková_2022_op.doc 108Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hladíková_2022_vp.doc 103Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet