Návrh marketingové komunikace pro zvířecí kavárnu dle japonského konceptu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingové komunikace pro zvířecí kavárnu dle japonského konceptu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingové komunikace pro zvířecí kavárnu dle japonského konceptu
Autor: Tomšů, Patrik
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro zvířecí kavárnu dle japonského konceptu. V teoretické části jsou definovány kapitoly týkající se tématu práce. Názvy hlavních kapitol jsou Marketing služeb, Marketingový mix, Zooterapie a Kávová kultura v Japonsku. Praktická část je věnována smíšenému výzkumu. Kvantitativní část se pomocí sběru online dotazníků snažila zjistit, jaké mají respondenti povědomí o zvířecích kavárnách a případně, jakou zvířecí kavárnu by ve svém okolí uvítali. Kvalitativní část s metodou individuálních rozhovorů se zaměřila na návštěvu kaváren a vztah participantů k sociálním sítím. Na základě zjištěných informací je v projektové části vypracován návrh komunikace psí kavárny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50609
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 62516


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
tomšů_2022_dp.pdf 4.375Mb PDF Zobrazit/otevřít None
tomšů_2022_op.doc 127Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
tomšů_2022_vp.pdf 190.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet